marelle.reismee.nl

Welkom en tot ziens!

Hallo lieve mensen die geïnteresseerd zijn in mijn leven,

Welkom op mijn reisblog! Hoewel ik hier eigenlijk niet echt tijd voor heb (ik moet nog inpakken, schoonmaken, en een mondeling voorbereiden), wilde ik toch alvast mijn blog aanmaken. Per slot van rekening vertrek ik al bijna!

Morgen zal ik het prachtige Gent verlaten om nog een nachtje thuis bij mijn ouders te zijn en daar de laatste dingen nog in mijn koffer te stoppen, en vrijdag vertrek ik dan echt! Ik vlieg samen met Henri (studiegenoot die ook naar Limerick gaat) van Eindhoven naar Dublin. Vervolgens gaan we met de bus (hoezee) naar Limerick, en hoe we precies bij onze accommodatie komen moeten we eigenlijk nog uitzoeken.... maar dat zijn zorgen voor vrijdag!

Ik heb kijk er echt naar uit om weer eens een paar maanden in het buitenland te zitten, maar ik ga jullie ook wel een beetje (erg) missen. Vooral de mensen in Gent van, want die in Nederland zag ik toch al niet zo vaak

Wink
Maar niet getreurd iedereen (ale, jullie mogen triestig zijn he), voor de kerst ben ik er alweer, dus dan is er vast nog genoeg tijd voor een pre-examensfeestje!

Ik ga het hier nu bij laten, maar ik laat snel weer iets van me horen!

Liefs, Marelle

Reacties

Reacties

Thomas L

Veel plezier! Miss zie ik je eens onderweg (een vriend van mij en ik gaan trekken door Ierland).

Marelle

Merci! Ja als je in de buurt bent moet je zeker langskomen! Dan kunt ge gelijk uw boek of wat was het meepakken :) kzal mijn adres nog geven om het op te sturen ;)

Lies

Ma belle Marelle! Ik ga je zo missen! Heb het daar goed en skype veel met mij zodat ik op de hoogte blijf van alle nieuwtjes! Dan doe ik dat natuurlijk ook ;) In november kom ik naar je toe en bouwen we een feestje! Joepie!

Heel veel liefs xxxxxx

Andrea

Hi Marelle,

enjoy Ireland! Am sure it's gonna be great. Never been there (what a shame!) but can recommend reading the book by Tony Hawks "Door Ierland met een koelkast" (am not sure about the correct title). Hilarious, one of the best comedian writers. Pretty British. Sure, you'll like his sense of humour!

Hope you come back with an Irish accent!

Liefs,
Andrea

Marelle

Hi Andrea!

yes Mutti told me about the book, I wanted to go and see if there's an English copy of it in one of the bookshops here, but I forgot about it.
Thanks for reading and commenting!! :) Wie geht's mit dem Übersetzen?? Mach's gut!!

Liefs, Marelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!