marelle.reismee.nl

Tijd

Hallo lief thuisfont!

Vandaag een aantal invalshoeken over tijd. Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, verschijnen mijn blogs soms op niet heel voor de hand liggende tijdstippen. Na middernacht is een favoriet moment om te bloggen, en tel daar nog het uur tijdsverschil bij op (volgens mij staat mijn blog nog ingesteld op GMT+1) en jullie zullen wel vraagtekens hebben over de tijdstippen waarop ik nog wakker ben. (of tenminste toch waarom ik dan een blog schrijf, want over het algemeen is 1 uur een tijd om ofwel te feesten ofwel om te slapen)
Het antwoord is eigenlijk vrij simpel, namelijk ik ben verrassend genoeg heel productief na middernacht. Voor deze blog heb ik namelijk een deel van een presentatie geschreven en erna ga ik nog een deel schrijven. Waar deze energie vandaan komt is onbekend, want 's ochtends ben ik nergens toe in staat (waarschijnlijk als resultaat van algehele ritmeverstoring). Bovendien slapen de meeste mensen dan al, of gaan dan slapen, waardoor er minder afleiding is op skype of facebook. En het internet is een stuk sneller omdat er minder gebruikers zijn. Voordelen genoeg dus!

Nu zal ik de komende weken ook eerder moeten beginnen studeren dan middernacht, want hier komt het andere aspect van tijd om de hoek kijken: hij vliegt voorbij. Ik ben hier nu 5 weken (voor mijn gevoel al 5 maanden), en omdat ik een week later was aangekomen, betekent dat dat ik nu in week 6 zit (van de 13 weken college), bijna op de helft! (vooruit, daarna komen er nog twee weken examens, maar volgens mij heb ik helemaal geen examens dan, die zijn bij mij tijdens de lessen gepland).

De komende weken worden een stuk drukker. Tussen week 8 en 13 moet ik 6 essays inleveren, 5 presentaties houden en nog een aantal toetsen maken (hoeveel precies weet ik niet, maar minstens 3). Bovendien komt er dan ook nog bezoek uit België (Jan over twee weken, Lies over 4 weken), dus enige planning is vereist! Maar dat heb ik er graag voor over!!

Laughing

Dan is het nu de hoogste tijd om te gaan, ik wil nog aan mijn presentatie werken en daarna is het bedtijd. Gelukkig heb ik morgen vrij (er is opendeurdag op de universiteit = geen les), dus genoeg tijd om uit te slapen en daarna weer aan de slag te gaan!!!

Nachtelijke groetjes!

Reacties

Reacties

mam

hi darling,
Wij zien alleen de datum van publicatie van je blog, geen tijdstip. Da's wel jammer, geloof ik. Binnenkort reageer ik uitgebreider op 'Tijd', maar nu vind ik het te laat :)

Liefs mam

Hans Klok

Indien je je abonneert op deze blog, kan je bij je mail zien hoe laat Marelle haar blog heeft gepost.

Smithe249

Actually its referred to as Search engine optimization that when i search for this post I found this web page at the top of all web pages in search engine. kkfegkdcdbdeeeae

Pharmf423

Very nice site! [url=http://oieapxy2.com/tyaott/2.html]cheap goods[/url]

Pharmd823

Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]

Pharmg503

Very nice site! cheap goods http://oixypea2.com/qxqsxoq/4.html

Pharme262

Very nice site!

Pharmd465

Very nice site! [url=http://oixypea2.com/qxqsxoq/2.html]cheap goods[/url]

Pharme997

Very nice site! [url=http://opeaixy2.com/qsqsxoa/2.html]cheap goods[/url]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!